Servicemelding
Bent u koper, eigenaar of beheerder van een woning of object, dan kunt u uw melding via Servicemelding indienen.
Bent u huurder van een woning of object, dan vragen we u uw klacht rechtstreeks bij uw woningcorporatie/verhuurder te melden. Een duidelijke omschrijving, ondersteund door een of meerdere foto’s, helpt ons bij de beoordeling van uw melding. Afhankelijk van de aard van een servicemelding neemt één van onze eigen servicemedewerkers of een onderaannemer de melding in behandeling.
Wanneer een garantie(termijn) van toepassing is op uw servicemelding, dan behandelen we deze volgens de procedure zoals die omschreven is in de Woningborg Garantie- en Waarborgregeling. Om aanspraak te maken op de regeling, moet de schade en/of het gebrek onder de garantieregeling vallen en binnen de daarvoor gestelde termijnen via een servicemelding aan ons worden gemeld.
Wanneer uw melding buiten de regeling valt, brengen wij de gemaakte kosten bij u in rekening.
In geval van een calamiteit (waarvan de oplossing niet tot de volgende werkdag kan wachten) kunt u, ook buiten kantoortijden en in een vakantieperiode, telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 0518 40 93 09.